Ga door naar hoofdcontent
Artikelen10 jaar ONS Energie

Partnercontent: De inhoud op deze pagina is afkomstig van derden en valt niet onder de verantwoordelijkheid van ONS Magazine of KBO. Heeft u een klacht over de inhoud? Laat het ons weten >

Partnercontent: De inhoud op deze pagina is afkomstig van derden en valt niet onder de verantwoordelijkheid van ONS Magazine of KBO. Heeft u een klacht over de inhoud? Laat het ons weten >

10 jaar ONS Energie

Maandag 27 januari 2025

Om de energiekosten voor leden te verlagen is tien jaar geleden met zorg de partner Energiebesteding uitgekozen. Sinds deze samenwerking profiteert u periodiek van een lagere energierekening. En als klant van ONS Energie heeft u nog meer voordelen.

Mevrouw Rooze: ‘De overstap naar ONS Energie ging super! Ik ben blij met jullie’

Vervelend toch; elke maand treft u bij de post weer een overweldigende tabel met de nieuwste energiekosten. En als u de klantenservice belt, komt u via een ingewikkeld keuzemenu in een eindeloze wachtrij.

Daarom heeft ONS Energie dat helemaal anders ingericht. Zij kopen de energie voordelig voor u in. Voor al uw vragen en persoonlijk advies kunt u terecht bij hun eigen klanten­service. Zij nemen daar graag de tijd voor u. Iedere klant of situatie is namelijk anders.

Ze denken met u mee

Bij ONS Energie krijgt u structureel een lage prijs. Dit is hetzelfde voor nieuwe en bestaande klanten. Bij ONS Energie belandt u niet ongemerkt in een doorlopend contract, waarbij u na verloop van tijd meer gaat betalen. Zij blijven proactief met u meedenken en adviseren u steeds over wat het meest gunstige energiecontract voor u is.

Bijgepraat

Laat u bijpraten over de ontwikkelingen op de energiemarkt tijdens de thema-avonden over energie, een samenwerking van uw seniorenvereniging en ONS Energie. Daarnaast publiceren zij regelmatig nieuws en tips in ONS Magazine. Zo hoeft u niet onzeker te zijn dat u belangrijke veranderingen te aat meekrijgt. Als klant van ONS Energie is uw kennis altijd up-to-date.

Kom er ook bij!

In een paar minuten weet u wat ze voor u kunnen betekenen en of u kunt besparen. Neem voor een vrijblijvend adviesgesprek contact met ze op. Eén van hun deskundige en vriendelijke adviseurs helpt u graag. Duizenden leden gingen u voor. U krijgt bij ONS Energie altijd een betrouwbaar advies. Laat een terugbelverzoek achter op hun website ONS-energie.nl. Wilt u liever zelf bellen? Dat kan ook op (085) 486 33 60 (maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur). Mailen kan uiteraard ook: ONS-energie@energiebesteding.nl. Voor wie niet digitaal actief is: u kunt ook alles per post ontvangen. Als u het lastig vindt om via de telefoon te beslissen, komen ze zelfs bij u thuis.

Mevrouw Ansems: ‘Geweldig! Goed advies en veilig. Fijn dat er veel telefonisch kan’
De heer en mevrouw V.d. Pluijm: ‘Wij zijn dik tevreden en wat is dit een leuke actie’
De heer en mevrouw Joossen: ‘Duidelijke informatie en heel overzichtelijk’
De heer en mevrouw V.d. Sanden: ‘Super dat we elke maand een duidelijk overzicht krijgen’

Oplichters actief

Helaas doen oplichters zich ook regelmatig voor als energieleverancier. Medewerkers van ONS Energie komen nóóit ongevraagd of onaangekondigd langs. Wordt u zomaar gebeld, hang op en bel zelf terug naar het nummer van ONS Energie. En geef nooit uw persoonlijke of financiële gegevens door als u niet zeker weet dat het veilig is.

ONS Energie

  • Persoonlijk en vrijblijvend adviesgesprek
  • Overzichtelijk klantenportal met inzage in uw verbruik
  • Maandelijks een duidelijke e-mail met uw kostenindicatie
  • Goed bereikbare klantenservice met deskundige medewerkers
  • Voordelige stroom-en gastarieven
  • Uw energiezaken in vertrouwde handen