Partnercontent: De inhoud op deze pagina is afkomstig van derden en valt niet onder de verantwoordelijkheid van ONS Magazine of KBO. Heeft u een klacht over de inhoud? Laat het ons weten >
Partnercontent: De inhoud op deze pagina is afkomstig van derden en valt niet onder de verantwoordelijkheid van ONS Magazine of KBO. Heeft u een klacht over de inhoud? Laat het ons weten >
10 jaar ONS Energie
Maandag 27 januari 2025Om de energiekosten voor leden te verlagen is tien jaar geleden met zorg de partner Energiebesteding uitgekozen. Sinds deze samenwerking profiteert u periodiek van een lagere energierekening. En als klant van ONS Energie heeft u nog meer voordelen.

Vervelend toch; elke maand treft u bij de post weer een overweldigende tabel met de nieuwste energiekosten. En als u de klantenservice belt, komt u via een ingewikkeld keuzemenu in een eindeloze wachtrij.
Daarom heeft ONS Energie dat helemaal anders ingericht. Zij kopen de energie voordelig voor u in. Voor al uw vragen en persoonlijk advies kunt u terecht bij hun eigen klantenservice. Zij nemen daar graag de tijd voor u. Iedere klant of situatie is namelijk anders.
Ze denken met u mee
Bij ONS Energie krijgt u structureel een lage prijs. Dit is hetzelfde voor nieuwe en bestaande klanten. Bij ONS Energie belandt u niet ongemerkt in een doorlopend contract, waarbij u na verloop van tijd meer gaat betalen. Zij blijven proactief met u meedenken en adviseren u steeds over wat het meest gunstige energiecontract voor u is.
Bijgepraat
Laat u bijpraten over de ontwikkelingen op de energiemarkt tijdens de thema-avonden over energie, een samenwerking van uw seniorenvereniging en ONS Energie. Daarnaast publiceren zij regelmatig nieuws en tips in ONS Magazine. Zo hoeft u niet onzeker te zijn dat u belangrijke veranderingen te aat meekrijgt. Als klant van ONS Energie is uw kennis altijd up-to-date.
Kom er ook bij!
In een paar minuten weet u wat ze voor u kunnen betekenen en of u kunt besparen. Neem voor een vrijblijvend adviesgesprek contact met ze op. Eén van hun deskundige en vriendelijke adviseurs helpt u graag. Duizenden leden gingen u voor. U krijgt bij ONS Energie altijd een betrouwbaar advies. Laat een terugbelverzoek achter op hun website ONS-energie.nl. Wilt u liever zelf bellen? Dat kan ook op (085) 486 33 60 (maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur). Mailen kan uiteraard ook: ONS-energie@energiebesteding.nl. Voor wie niet digitaal actief is: u kunt ook alles per post ontvangen. Als u het lastig vindt om via de telefoon te beslissen, komen ze zelfs bij u thuis.




Oplichters actief
Helaas doen oplichters zich ook regelmatig voor als energieleverancier. Medewerkers van ONS Energie komen nóóit ongevraagd of onaangekondigd langs. Wordt u zomaar gebeld, hang op en bel zelf terug naar het nummer van ONS Energie. En geef nooit uw persoonlijke of financiële gegevens door als u niet zeker weet dat het veilig is.
ONS Energie
- Persoonlijk en vrijblijvend adviesgesprek
- Overzichtelijk klantenportal met inzage in uw verbruik
- Maandelijks een duidelijke e-mail met uw kostenindicatie
- Goed bereikbare klantenservice met deskundige medewerkers
- Voordelige stroom-en gastarieven
- Uw energiezaken in vertrouwde handen